Maciej Pawlicki 1 Maciej Pawlicki 1
135
BLOG

Krzysztof Kłopotowski, Junona, Neospazmin

Maciej Pawlicki 1 Maciej Pawlicki 1 Polityka Obserwuj notkę 16

Drogi Krzysztofie,

Z ochotą przystaję na Twoją interopretację. Nawet może z ulgą.

Pani Junonie dziękuję zamiłe słowa. Będę się starał sprostać Pani oczekiwaniom!

 A Panu Neospazminowi odpowiem tak:

chętnie będę z Panem polemizował, ale proszę o nieużywanie słów powszechnie unawanych za niecenzuralne.

Przykro mi, że odebrał Pan (i kilka innych osób) historyjkę, która opowiedziałem jako donos czy insynuację. Donos ma taką specyfikę, że jest robiony w ukryciu, a często i niepodpisany. A czy Marek Piwowski donosił na Zbigniewa Herberta? Mam wielką nadzieję, że nie, ale skoro sam wyznał, że był współpracownikiem SB to nie należy wykluczyć, że SB np. bez wiedzy Piwowskiego korzystało z jego mieszkania by Herberta podsłuchiwać. Niestety. Opisałem fakt ich sąsiadowania, bo po wyznaniu Piwowskiego nabrało ono nowego kontekstu, a nigdzie indziej na ten fakt nie trafiłem. A prawda jest ciekawa. Czy ją kiedyś poznamy? Jak nie będziemy pytać - nie poznamy. Jedni uważają, że tak lepiej, ja do nich nie należę.

A wywiad robiłem dla tygodnika ITD, naczelnym był już chyba wtedy Andrzej Nierychło.

 

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka